Nog 5 dagen...

14 november 2021 - Gemert, Nederland

Goodmorning,

Of zullen we dat goede er maar even aflaten. Wat een baaldag hadden we vrijdag toen de persconferentie roet in het eten gooide voor onze benefietavond zeg. We waren er klaar voor om er een (hopelijk) topavond van te maken. Helaas mocht het niet zo zijn. Er zijn natuurlijk veel ergere dingen, dat weten wij als geen ander, maar toch zuur als je er zoveel werk in gestoken hebt dat je het weer allemaal op mag ruimen zonder resultaat. En dat geldt natuurlijk voor alle evenementen waar dan ook. En of het nou allemaal zin heeft die maatregelen.... we zullen het gaan zien.

We zijn druk in de weer geweest om alles in gereedheid te brengen voor afgelopen zaterdag. We hadden alle prijzen leuk ingepakt, spullen voor de aankleding bij elkaar gezocht, logo's van sponsoren en foto's verzameld, een gesprek gehad met de presentator van de avond, kraampjes opgebouwd, bedankjes en een powerpoint gemaakt, en wat lekkers geregeld voor bij de koffie en voor later op de avond. Zonder al deze sponsors hadden we het nooit voor elkaar gekregen. Helaas mocht het gisteren dus niet doorgaan. Uiteraard willen we deze mensen alvast bedanken voor alle medewerking en hulp die deze kanjers geboden hebben, en natuurlijk aan alle lieve mensen die al een donatie gedaan hebben aan ons. Ik wil nog even vermelden dat sponsoren die een grote gift doen, straks in het nieuwe gebouw in Gambia een kamer naar zichzelf of het bedrijf kunnen laten vernoemen.

Vorige week zondag heeft Vanjuscka tijdens een open dag in de kerk van Aarle-Rixtel ivm het 175 jaar bestaan 90 euro opgehaald aan donaties. Helemaal super. Ook heeft een vrouw aangeboden een deel van de opbrengst van haar schilderijen te doneren aan ons. Een familielid  van Marieke Z is 50 geworden en heeft een feest gegeven. Ook hij had aangegeven ons doel te willen steunen en heeft € 500 gedoneerd.  Ongelofelijk en echt FANTASTISCH!

Regina ( oprichtster Rescue Baby Gambia) zit inmiddels in Gambia. We hebben al enkele foto's en filmpjes voorbij zien komen. Zo raar dat wij daar straks ook (weer) rondlopen. Ze liet zien dat er nog steeds problemen waren met stroom en water. Laten we hopen dat we straks met een mooi bedrag een deel van deze problemen op kunnen lossen. Al met al hebben we dus niet stilgezeten en dat gaan we ook niet doen. En het voordeel van dit alles is dat Regina er op 22 januari waarschijnlijk wel zelf bij kan zijn. Dat is helemaal top!

Nadat we afgelopen vrijdag de zaal weer opgeruimd hadden, hebben we meteen een nieuwe datum uitgekozen om deze benefietavond alsnog door te laten gaan. Op zaterdag 22 januari 2022 gaan we het nog een keer proberen. We zetten onze schouders er gewoon weer onder en  gaan kijken of we die dag nog een extra leuk tintje kunnen geven. We hebben inmiddels weer even 10 weken de tijd om dat uit te gaan zoeken. Gisteren heeft mijn familie met wat vrienden als troost een kort filmpje gemaakt en laten weten dat ze ons een steuntje in de rug wilden geven en 100 euro gedoneerd met de vraag of we het wilde plaatsen op facebook met de hoop dat er misschien nog meer mensen volgen. Super leuk bedacht . We hopen natuurlijk dat de 200 mensen die zich aangemeld hadden voor afgelopen zaterdag in januari alsnog bereid zijn om ons te komen steunen en er samen een succesvolle en leuke dag/avond van te maken. Immers zonder jullie hulp komen we niet ver. We gaan kijken wat we gaan doen met de tijd om die misschien wat aan te passen aangezien we niet weten wat de regels gaan doen. We willen voorkomen dat we het nog een keer moeten gaan verzetten.

Ook is er nu weer de mogelijkheid voor nieuwe mensen om zich aan te melden voor de benefietavond op 22 januari 2022 op Boekels Ven. Toegang kost € 10.00 en daar zit koffie/thee, wat lekkers, 2 consumpties en een bingokaart bij inbegrepen. Voor mensen die al aangemeld waren maar 22 januari niet kunnen deelnemen zou het fijn zijn om ons dat even te laten weten. Zo houden we overzicht van wat we kunnen verwachten.

Aan/afmelden kan via [email protected]

We hopen dat jullie net zo enthousiast blijven als ons. We houden jullie op de hoogte en alle hulp is welkom.

Fijne zondag en dankjewel. Groetjes ons