Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
343

Over mij

Hoi, Ik ben Ilse, moeder van 2 kinderen en werkzaam als kraamverzorgende. Ik hou van reizen, lezen, yoga, wandelen & uit eten gaan met vrienden. Sinds 2015 zet ik me in voor mensen, kinderen en baby's in Gambia. Ik heb de eer om onderdeel te mogen zijn van Stichting "The Future Gambia" waarmee ik een basisschool heb mogen opzetten in Madiana Gambia. Zelf heb ik een, zoals wij dat noemen,  "sponsorkindje" waarvoor ik financieel zorg, zodat hij onderwijs kan volgen. Mocht je ooit interesse hebben om ook een kind onderwijs te bieden, laat het mij dan weten of neem contact op met Stichting "The future Gambia. http://www.thefuturegambia.nl

Wil je graag nog meer weten over onze avonturen in Gambia kun je enkele verhalen lezen op  http://www.cewe.nl/stories/my-gambia-story/

Ik hoop dat jullie met plezier onze reisverhalen zullen volgen.

Liefs Ilse en ook namens de rest van mijn reismaatjes.

Over mijn reis

Op 14 maart 2022 vertrek ik samen met Marieke, mijn maatje en duo partner en 4 collega's ,Jill, Jeanne, Marieke H & Vanjuschka naar Gambia om op werkgebied te gaan assisteren bij bevallingen in het ziekenhuis in Essau. Via dit reisblog kun je meelezen wat we daar allemaal gaan zien en beleven. We wensen je veel leesplezier.

Groetjes Ilse en Marieke

Bezochte landen