Aftellen

22 april 2024 - Gemert, Nederland

Goodmorning all,

Even een klein berichtje want het aftellen is begonnen. Volgende week vrijdag vertrek ik eindelijk naar Zuid-Afrika. Afgelopen tijd zijn we bezig geweest om geld in te zamelen voor de projecten die we daar zullen gaan bezoeken. We hebben ons doel behaald. Ik heb voor verschillende mensen fotoboeken mogen maken, er zijn sieraden verkocht waarvoor hartelijk dank en in het bijzonder wil ik Marieke vd Zanden en van Boxtel B.V uit Boekel bedanken voor hun grote bijdrage die het vooral mogelijk hebben gemaakt om ons doel te behalen.

Volgende week vrijdag vliegen wij vanaf schiphol om 18:15 naar Istanboel. Daar zullen we een overstap maken om vervolgens om 01:30 door te vliegen naar Johannesburg. Daar zullen we op zaterdagochtend aankomen rond 10:00 uur. We worden daar opgepikt door Carla Geyser van Blue Sky Society Trust. De eerste nacht zullen we verblijven in Hoedspruit om vervolgens de volgende ochtend te vertrekken naar het Kruger National Park. We gaan een rondreis maken en zullen op 7 verschillende plaatsen overnachten en projecten bezoeken. Het geld dat opgehaald is zal verdeeld worden over deze projecten. Daarover later meer.

Ik heb mijn koffer van zolder gehaald en het inpakken is beetje bij beetje begonnen. We verblijven veelal in de wildernis dus het zal soms even duren voordat ik jullie bij kan praten over wat we allemaal hebben beleefd op dat moment, maar zodra er even de gelegenheid is zal ik jullie een update geven ;)  Mocht je het leuk of makkelijker vinden kun je mijn reis ook volgen via 'polarsteps'. Deze app kun je dowloaden. Als je mij via de app (0623933011) even laat weten dat je me via die weg wil volgen op onze reis dan deel ik een link met jou en kun je al mijn stappen volgen op de wereld kaart inclusief foto's. Mocht je geen zin hebben in deze verhalen kun je jezelf natuurlijk gewoon afmelden.

Ook wil ik even laten weten dat onze trip naar Gambia ook weer geboekt is. Deze keer reizen we met vieren, Jeanne, Vanjuschka Marieke vd Zanden en ik. Op 1 november zullen we weer vertrekken naar het Essau District Hospital, maar ook daarover later meer.

Voor nu dankjewel voor jullie support en een hele fijne dag. Keep you posted.

Liefs Ilse

1. Kirsten:
    Ik wil je wel volgen Ilse ❤️ groetjes Niek Kirsten en Jan
  2. Ilse van der velden:
    Superleuk Kirsten. Ik heb je een DM gestuurd via instagram 🤗
  3. Silvia:
    Spannend illy!
    Veel plezier met alle voorbereidingen en ik zie je snel ( nog zeker voor je vertrekt)

Gr sil
  4. Ilse van der velden:
    22 april 2024
    Jaaa sil...dankjewel ...ik zie je zeker nog voor volgende week😘
  5. Daniëlle Natrop:
    22 april 2024
    Yeah Ilse, eindelijk, reis gaat bijna beginnen! Ik wil je wel volgen hoor via polarsteps. Heerlijk om jouw verhalen te lezen.
  6. Ilse van der velden:
    Dankjewel Daan🤪. Ik zal je de link sturen😘
  7. Franca.:
    Hallo Ilse,
    Ik wil je een goeie en veilige reis wensen met veel mooie ervaringen.
    Groeten Franca Arts.
  8. Ilse van der velden:
    22 april 2024
    Dankjewel Franca 😊 gaat hoop ik goedkomen.
  9. Sanne:
    Ha lieve Ilse!
    Wat gaaf zeg!
    Wij willen jou graag volgen.
    Groetjes Marion, Sanne (en natuurlijk Lenny en Jim)
  10. Ilse van der velden:
    22 april 2024
    Hey lieve dames..wat leuk🤗. Wil je even een appje sturen naar 0623933011 dan kan ik de link sturen. (Ik heb jullie nummer toendertijd niet opgeslagen op mijn simkaart.)🤦🏼‍♀️ app ik jullie even privé.😊
  11. Vanjuschka:
    22 april 2024
    Eindelijk, Ilse! Bijna is het zover om met jouw volgende droomreis te starten. Graag blijf ik, natuurlijk, op de hoogte. Wens je een enorme fijne reis toe en veel succes met, samen met je reisgenoten in Zuid-Afrika.
    Heel veel lieve groetjes, Vanjuschka 😘
  12. Ilse van der velden:
    Dankjewel Vanjuschka 🥰. Daarna gaan wij weer samen aftellen😘
  13. Joop Martens:
    22 april 2024
    Hoi Ilse, na het lange wachten is het bijna zover. Een volgende droom die uit gaat komen.
    Kun je mij en Wilma linken aan polarsteps.
    We wensen je een fijne reis en een heel fijn avontuur. Geniet er van.
  14. Ilse van der velden:
    Hoi Joop, zal ik doen! Dankjewel..gaat zeker goedkome😍