Stroomversnelling

18 oktober 2021 - Gemert, Nederland

Er zijn inmiddels alweer een paar weken voorbij, en het is nog 3 en een halve week voor de benefietavond zover is. Zoals je hebt kunnen lezen hebben we enkele weekjes geleden een klein interview gehad met In-Boekel. Dit zorgde ervoor dat het Brabant dagblad ons benaderde voor een interview. We hadden afgesproken om bij het Boekels Ven samen te komen en daar werden ons vragen gesteld en een foto gemaakt voor de krant. Dit artikel zou ook in het Eindhovens dagblad komen. Het was fijn dat iedereen er bij wilde zijn er en ook was. Na het interview zijn we nog gezellig wat gaan drinken bij Nia Domo. Enkele dagen later toen het artikel in de krant verscheen, kwam onze actie in een stroomversnelling terecht. Van alle kanten kwamen leuke reacties en gingen mensen zich massaal aanmelden om naar de benefietavond te komen. Er was zelfs iemand die 100 euro bij Vanjuschka in de brievenbus stopte omdat ze onze actie wilde steunen. Echt bizar. Ook kreeg ik een mailtje van Gemert omroep centraal dat ze het interview op de lokale zender hadden geplaatst. Er belde een vrouw dat ze ons artikel had gelezen en wel mutsjes en dekentjes wilde breien, zo hartverwarmend. Inmiddels gaat de teller richting de 200 personen. Dat gaat dus helemaal goed komen in november. Ook hebben we al bij verschillende bedrijven prijzen voor de bingo avond kunnen krijgen. In eerste instantie had de eigenaar van Boekels Ven aangeboden om een overnachting op de camping als hoofdprijs weg te geven. Ik kende de hele camping niet, maar achteraf bleek het om een staanplaats te gaan hahaha... Dat was even een tegenvaller en een prijs die je eigenlijk niet serieus weg kon geven. Jill en Marieke H riepen meteen "op het moment dat ze die prijs uitreiken gaan wij samen naar de wc om te poepen" ! Er waren inmiddels heel veel mensen die enthousiast waren na het horen van de zogenaamde hoofdprijs...een weekendje weg, maar dat was eigenlijk een grote grap, aangezien we een "ludieke bingoavond zouden houden, de mensen namen het echt serieus. Om de avond te redden heeft onze topper Jill even haar charmes in de strijd gegooid en uiteindelijk echt een overnachting met ontbijt kunnen regelen als hoofdprijs. Echt geweldig! We gaan natuurlijk niet alles verklappen maar we hebben denk ik echt leuke prijzen om weg te geven straks en we hopen dat het een top avond gaat worden. Aankomende week gaan proberen weer even samen te komen om alle puntjes op de i te zetten en te zorgen dat de avond goed in elkaar zit. Regina en Wilma  komen volgende week even wat promotiemateriaal brengen om de zaal straks aan te kleden en te voorzien van alle informatie over de stichting. En dan is het aftellen.

Wordt vervolgd.

Even borrelenEindhovens DagbladBrabants DagbladBrievenbus donatie

1. Joop Martens:
    19 oktober 2021
    Weer een mooi verhaal van jullie. Ik weet zeker dat deze avond gaat slagen. Aan jullie inzet zak het zeker niet liggen.