Eindelijk

12 februari 2022 - Gemert, Nederland

Hoi hoi,

Daar zijn we weer. Alweer wat weken voorbij gegaan, maar wederom niet stil gezeten. Hier en daar hebben we onze actie goed kunnen promoten en de mensen zijn ons gelukkig nog niet vergeten. Marieke H heeft er voor de afwisseling nog maar eens 1000 worstenbroodjes weten te regelen, de topper en wat denk je.....binnen enkele uren 75% verkocht. Nu zijn er nog 9 zakken over. Ook Vanjuschka had nog geld in kunnen zamelen dat bijgeschreven is op de rekening. We komen steeds dichter bij ons doel en dat geeft zoveel energie. Vorige week zaterdag hebben we even met zijn allen bij elkaar gezeten om te kletsen, en eindelijk is het ons gegund om ( 3 keer is scheepsrecht) de benefietmiddag door te laten gaan volgende week zondag 20 februari. ( aanmelden kan nog steeds) De regels gaan waarschijnlijk aankomende vrijdag versoepeld worden, dus eindelijk eens positief nieuws. Die zondag 20 februari zullen wij onze inzamelingsactie dan ook af gaan sluiten. Regina vertrekt 2 dagen later alvast naar Gambia, en wij willen haar dan graag de cheque met de totale opbrengst meegeven zodat ze daar verder kan met het project. Het geld is hard nodig om ervoor te zorgen dat de "continuïteit" van zorg er eindelijk gaat komen. Dit wil zeggen 24/7 toegang tot zorg voor de zwangere vrouwen zodat er ook in de nacht hulp is en baby's veilig ter wereld kunnen komen en een betere start in hun prille leven maken samen met de kersverse moeder. We hopen dus in deze laatste week dat we nog een mooi bedrag op gaan halen en zondag een mooie middag beleven zodat we onze actie samen met alle mensen die ons zo gesteund hebben op een geweldige manier af kunnen sluiten. Het is overweldigend geweest zoals dit onder alle mensen heeft geleefd, en nog. We hadden nooit durven hopen zover te komen. Verder verklappen we natuurlijk nog niets, dus als je nieuwsgierig bent kom je gezellig lang volgende week op Boekels Ven.

Wij gaan aankomende week de puntjes op de i zetten om er zoveel mogelijk voor te zorgen dat deze middag goed en gezellig gaat verlopen. De zaal zal om 15:00 opengaan en rond 16:00 zal het programma starten. En niet te vergeten.....er zijn leuke prijzen te winnen... en voor diegene die echt niet zonder kunnen is er in het aansluitende café op scherm de wedstrijd van PSV te zien ;)

Fijn weekend.

Wordt vervolgd.....